We hebben genoten! Dat zijn grote schoenen om te vullen maar wat mij. betreft is dat heel goed gelukt! De achtergrondverhalen waren precies lang genoeg en dus vooral lekker veel muziek
De Earring is de band waarmee ik ben opgegroeid. Ik stelde mij er niet echt veel van voor maar dat sloeg na de eerste tonen snel om! Veel kippenvel momenten en nummers uit de Earrings-periode die je bijna nooit live hoort tot aan de recentere Earring hits. Dit is echt een aanrader!
Wat was het een mooie avond om samen met mijn moeder te beleven!
Muziek van vroeger… Waar de wereld van een persoon met Alzheimer steeds meer vervaagt brengt bekende muziek zoveel vreugde.
Een feel good avond voor haar en een mooie herinnering voor mij!
Wauw, wat een tribute! Zo mooi om de verhalen te horen over de connectie die jullie hebben met de Earring. En met de “Ode aan Kooij” wist ik weer waarom ik 45 jaar geleden verliefd ben geworden op de Earring
Top songs gebracht door 5 topmuzikanten. Dank voor een heerlijk avond
Het was een topavond. Heel erg genoten van de passie en sfeer op het podium. Ik ga snel weer!
Wat een show, wat een mooie persoonlijke verhalen. Mooi om vader en zoon te zien spelen, het plezier en de lol die jullie hebben. Genoten, dank jullie wel
100% de moeite waard. Ik ging erheen met het idee een leuk Earring bandje te gaan zien, maar werd aangenaam verrast door de bizar goede muzikanten! Uitmuntende show!
Vanilla Queen, gewoonlijk al een pareltje. Maar vanavond: subliem gitaarspel bij een lekker lange uitvoering. Chapeau!
Genoten van jullie muziek en verhalen. Dit is zo mooi wat jullie doen om de herinnering aan de Golden Earring groots te houden. Wij blijven jullie volgen!
Gisteren in het Kielzog theater jullie voorstelling gezien, het was geweldig. Volgende keer ga ik weer!
Heren, wat hebben jullie in de Rijswijkse Schouwburg een geweldige show neergezet. Wat heerlijk die verhalen tussendoor: diep geworteld, ontroerend en humoristisch. In twee weken tijd een behoorlijke portie Haagse geschiedenis meegemaakt: Ahoy en gisterenavond. Heel veel dank!
Wat kunnen jullie lekker spelen. Het zinderde! Bedankt voor een fijne avond
Een geweldige band en een mooi eerbetoon aan Golden Earring. Uitstekende musici en een heerlijk repertoire, een aanrader.
Het was super goed, een mooi eerbetoon en een gezellige sfeer. Top!
Wat een kracht, respect en liefde voor Golden Earring. Jullie muzikale kunde en schitterende verhalen. Ik heb genoten, gezongen, gedanst… Dank jullie wel en tot volgende keer!
Fantastische band. Leuke avond met goede muziek en de interactie met het publiek is echt genieten. Topband!
Gisteravond naar de Golden Earring Undercover geweest en echt een geweldige avond gehad. Deze mannen doen het echt goed en met veel respect.
Wat was dit een fantastische avond. Zo intens genoten! Ook heerlijk om de oude nummers weer te horen. En wat zijn jullie een geweldige muzikanten, je hoort de ervaring. Waardige opvolger van de echte Earring
Ik heb als oud-Haagse en superfan van de Earring vanaf de eerste minuut onwijs genoten van jullie concert! Wat een power en energie! Een topconcert mannen. En die Haagse humor… ik heb genoten.
Als programmeur van theater De Lievekamp word ik al twee dagen lang bedolven onder de complimenten. Alleen maar loftuitingen!
Na afloop was het nog lang ‘onrustig’ in ons theatercafé.
Het was geweldig. De kwaliteit is absoluut de Earring waardig. Het fan zijn na 55 jaar Earring gaat naadloos over in COS. Wat een fijn gevoel.
Jullie waren geweldig. Emotie als je alle nummers weer voorbij hoort komen en ze allemaal mee kon zingen. En jullie hebben het zo goed gebracht als eer betoon. Ik miste Golden Earring heel erg. Maar jullie maakte dit helemaal goed. Geweldige avond gehad. Met mijn zoon en dochter.
Het was top. Jullie zijn een rockende machine geworden die in de nummers is gekropen en ze eigen heeft gemaakt
Wat een waanzinnige avond, goed muziek en ook goed aan elkaar gepraat met de korte verhalen hoe deze groep is ontstaan. 100% genoten
Geweldige avond, wat zijn jullie goed! We zullen komend seizoen regelmatig jullie concerten bezoeken!
Terug in de tijd! Wat een feestje gisteravond! Mooie anekdotes, geweldige muzikanten en het plezier spatte ervan af! Dichter bij de Earring kun je niet komen
Gisteren in Veghel genoten van jullie! Mochten jullie je afvragen of het wel aanslaat heb ik goed nieuws!
Het antwoord daarop is, het slaat geweldig aan bij alle bezoekers getuige de sfeer in de zaal en de lovende reacties na afloop. Veel succes en ga vooral zo door.
Wij vonden het geweldig. Voor ons back in time. We hebben een traantje weggepinkt bij de ode aan George Kooijmans. Jullie zijn kanjers!
Zooo wat een band! Heb zo genoten. Bas gooide zijn hele ziel en zaligheid in zijn gitaarspel, zo knap. En Martin, wat een stem, koude rillingen. Maar ook de andere muzikanten waren niet normaal zo goed
Genoten! Klasse muzikanten jullie, met hart voor de Earring en hun geschiedenis. Stil van het eerbetoon…
WOW wat een avond hebben we gehad! Echt onwijs goed qua muziek en performance en zeker ook de gitaristen en drummer en zanger(s). Veel geweldige nummers van de Earring gespeeld en van genoten, kortom zeker de moeite waard om nogmaals naar toe te gaan!
In Hoorn was ik blown away door de kwaliteit, sound en ook van de compositie en vlotheid van de show. Dus nog een keer gegaan in Purmerend. Wederom heel hoog niveau en de jonge gitarist is zo geweldig goed, maar de rest van de band ook, fantastich. Zou zo nog eens gaan, want je weet dat je kwaliteit krijgt.
Het was waanzinnig. Heerlijke setlijst! Genoten vanaf de opkomst. Mannen, bedankt voor deze fantastische avond
Wat een klasse muzikanten, vol power en passie tot de laatste minuut. Een show vol met humor, verhalen en rock en veel plezier met elkaar. Volop genoten, meegezongen en meebewogen. Comeback Coming On Strong!
Wij hebben ontzettend genoten van jullie. Supergoed! En de gitaarsolo’s komen echt héél dicht in de buurt, echt super
Wat een heerlijke show! Vele Earring concerten meegemaakt en die zijn onvergetelijk, maar jullie raken de juiste snaar. Het gevoel van toen was er weer, bedankt daarvoor!
Bizar goed!! Wat een geweldig optreden!
Geweldig genoten van jullie in Theater De Willem. Ben minstens bij 60 concerten van de Golden Earring geweest, door het hele land. Jullie zijn voor mij en gezin een uitstekend verlengstuk. Ga nog lang door a.u.b.!
Helemaal opgeladen en stijf van de adrenaline kwam ik na ’n onvergetelijke avond thuis. Slapen ging niet, alles speelde door m’n hoofd.
Nadat de ‘echte’ Golden Earring moest stoppen, is deze band het waard door te gaan. Heb ze zelf in Museum RockArt mogen zien optreden en samen met mijn maatje Paul Fokkenspaul moesten we bijna janken zo goed.
Geweldige avond en echt mooi hoe jullie zo de Earring muziek in ere houden.
Bedankt ook voor de geweldige show in Ahoy bij De Earring en ik.
Ik zou zeggen; zoek een theater in je buurt waar Golden Earring Undercover speelt en ga uit je dak!! Veel plezier!
Wat was jullie show waanzinnig, ik heb genoten van deze geweldige show! Heerlijk om de vertrouwde klanken van onze nationale trots zo te mogen horen, beleven en zien! Voor alles is een eerste keer, maar dit was zéker niet mijn laatste keer, hierbij fan ‘voor het leven’! Keep on rockin’!!!
Wat een geweldige show, veel energie en plezier op het podium en mooie persoonlijke verhalen. Wat een super optreden, dank jullie wel!
Was geweldig, heerlijk om Golden Earring muziek weer live te horen. Zeker als het gespeeld wordt door een goede band zoals jullie.
Geweldige avond gisteren in het theater, een gevarieerd programma met veel oudere nummers ook. Jullie komen toch wel heel dicht bij de Earring! Hoop jullie zeker meer te zien
We hebben zeer genoten van jullie optreden. En wat gaaf dat vader en zoon samen op het podium staan. Hoe tros ben je dan… wow! Maar jullie zijn stuk voor stuk toppers, bedankt!
Was echt een super avond, TOP artiesten. Zo genoten. Wat een kwaliteit en wat een fantastische show. Bedankt!
Het was waanzinnig goed! Muziek, zang en op z’n tijd wat humor. TOP! Zeker voor herhaling vatbaar!
Was geweldig. Vond ook de medleys met nummers tot 1968 echt prachtig uitgevoerd. Kippenvel! Daarna de hits met veel solo’s erin. Op naar de volgende keer!
Geweldig en super genoten. En hoe bizar ondanks de hitte toch tijdens ‘I’ve Just Lost Somebody’ met kippenvel.
Top avond gehad, jullie zijn boven verwachting goed. Ik wil jullie zeker vaker zien!!
We hebben genoten! Altijd leuk om jullie te zien en geweldig om al die fijne Earring muziek weer live te horen. En super dat de band d.m.v. jullie anekdotes zo mooi werd geëerd. Het was echt een mooie ode aan Golden Earring. Dank voor de geweldige avond mannen.
KEI SUPER GOEDE BAND. Ik heb hun theatershow gezien in Veghel, GEWELDIG!
Geweldig genoten van jullie optreden. Niet te verbeteren, wat een enthousiasme straalden jullie als band uit! Ik denk dat jullie zeker net zoveel plezier beleven aan jullie optreden als de bezoekers
Het was gisteren voor mij de eerste keer dat ik jullie live heb gezien, en ik vond het echt geweldig. Allebei de gitaarsolo’s in Vanilla Queen waren echt fantastisch (en volgens mij duurde het nummer nog bijna langer dan de Earring hem zelf speelde). Dat was voor mij het grootste hoogtepunt van de vele hoogtepunten in de show. Al met al was het echt een topavond die ik niet had willen missen.
Es war fantastisch! Danke für den schönen Abend. Liebe Grüße aus Hamburg!
Wat een geweldige show! Wat een geweldige muzikanten en wat heeft Martin van der Starre een dijk van een stem. De songs werden afgewisseld met persoonlijke verhalen, gaf de show een extra lading en was met de tribute aan George heel emotioneel.
Ik heb genoten, jullie hebben het waar gemaakt. En met respect naar Golden Earring!
Wat een energie stralen jullie uit! Eerlijk, ik had aldoor de nodige bedenkingen als Earring-fan, maar ik ben om. Mannen bedankt voor dit fantastische optreden
Geweldige avond gehad. Topband die geweldig speelt. Met attributen van de originele band. GEWELDIG, dit is een echte aanrader
Vond jullie boven verwachting goed, wat een power en wat had de zanger een geweldige stem. Petje af voor jullie allemaal
Ook de drum en gitaarsolo’s waren indrukwekkend goed. Wat hebben wij genoten!
Jullie zijn fantastisch!! Wat een show was het zeg echt te gek. Eerlijk; ik ging kritisch heen, ben vanaf peuter leeftijd fan vd de Golden Earring en op tv vind ik jullie leuk maar allejezus live op het podium in de Phil FANTASTISCH!!! Zie jullie in de Ziggo weer en ik kijk er naar uit. Top gedaan mannen!
Het was fantastisch. Met man en dochters genoten van dit concert. Wat een mooi eerbetoon aan de echte Earring
Het was een super avond. Alle vijf topmuzikanten en heel goed op elkaar ingespeeld. Top om op deze eigen manier de Earring-sound levend te houden!
Als een echte Earring fan genoten van het optreden en dat de muziek op deze wijze door blijft gaan! Keep up the good work
Top avond in het theater! Goed en vol overgave gespeeld en zeer vermakelijk met de verhalen erbij. Zeker voor herhaling vatbaar
Genoten. We zijn ook bij het afscheid van de Earring in Ahoy geweest. Jullie deden het in jullie eigen stijl en op jullie eigen manier nog eens dunnetjes over. Genoten met een grote G. Bedankt voor een fantastische avond!
Fantastische show. Gedreven muzikanten. Mooie mix van de hits en de deep cuts. De lange versie van She Flies On Strange Wings! Heerlijke avond.
Wat waren jullie ongelofelijk goed, dank jullie wel voor de fantastische avond, tot de volgende keer!