In Hoorn was ik blown away door de kwaliteit, sound en ook van de compositie en vlotheid van de show. Dus nog een keer gegaan in Purmerend. Wederom heel hoog niveau en de jonge gitarist is zo geweldig goed, maar de rest van de band ook, fantastich. Zou zo nog eens gaan, want je weet dat je kwaliteit krijgt.