Wat was jullie show waanzinnig, ik heb genoten van deze geweldige show! Heerlijk om de vertrouwde klanken van onze nationale trots zo te mogen horen, beleven en zien! Voor alles is een eerste keer, maar dit was zéker niet mijn laatste keer, hierbij fan ‘voor het leven’! Keep on rockin’!!!