Het was gisteren voor mij de eerste keer dat ik jullie live heb gezien, en ik vond het echt geweldig. Allebei de gitaarsolo’s in Vanilla Queen waren echt fantastisch (en volgens mij duurde het nummer nog bijna langer dan de Earring hem zelf speelde). Dat was voor mij het grootste hoogtepunt van de vele hoogtepunten in de show. Al met al was het echt een topavond die ik niet had willen missen.